اینستاگرام

راه‌حل پاک شدن پست‌ها در اینستاگرام

برخی از کاربران اینستاگرام با مشکل پاک شدن پست در اینستاگرام به‌صورت خودبه‌خود بلافاصله پس از انتشار آنها، مواجه می‌شوند. اما دلایل بلاک پست در اینستاگرام چیست و آیا راه‌حل‌هایی برای برطرف کردن این مشکل وجود دارد تا پس از این پست‌ها هرگز از اینستاگرام حذف نشوند؟ قطعاً موضوع پاک شدن پست برای کاربران ناامیدکننده است و باعث ناراحتی زیادی از طرف کاربران می‌شود.

شرایط زمانی وخیم‌تر می‌شود بلاک پست در اینستاگرام بدون هشدار انجام می‌شود و همین امر موجب سردرگمی شدید کاربران می‌شود. در صورت دائمی بودن، این مسئله می‌تواند به شکلی منفی روی رشد اینستاگرام شما تأثیر بگذارد. بنابراین، ما در این مطلب دلایل پاک شدن پست اینستاگرام و راه‌حل‌های جلوگیری از آن را بررسی می‌کنیم. پس با ما همراه باشید.

پادکست آموزش دلایل و راه حل های حذف خودکار پست ها در اینستاگرام

 

آیا بعد از ورود موفق به اینستا، در زمان آپلود پست با مشکل روبرو شده‌اید؟ نمی‌توانید عکس‌های خود را در اینستاگرام آپلود کنید؟ در واقع هر محتوایی که آپلود می‌نمایید، در پروفایلتان نشان داده نمی‌شود؟ نمی‌توانید تصاویر قدیمی را در پروفایلتان ببینید؟ و یا به‌سادگی بلافاصله پس از انتشار پست‌ها، با حذف آنها توسط اینستاگرام مواجه شده‌اید؟ نگران نباشید!

راه حل های حذف خودکار پست ها در اینستاگرام

زیرا مشکل پاک شدن پست در اینستاگرام به دلیل آپدیت‌های جدید این شبکه اجتماعی است. البته ناگفته نماند که همیشه این مشکلات از طرف اینستاگرام نیست. گاهی بروز این مشکل به دلیل تغییرات ناگهانی است که در اکانت شما رخ می‌دهد. تغییر ناگهانی می‌تواند شامل تغییر آدرس ایمیل، تغییر نام کاربری و موارد امنیتی دیگر باشد.

نقش قوانین و محدودیت‌ها در پاک شدن پست ها در اینستاگرام

بسیاری از افراد در اینستا با این مشکلات روبرو هستند که بعد از گذشت 10 ثانیه با به‌ اشتراک‌گذاری پست‌ها، بدون دلیل پست‌ها مخفی می‌شوند! کاربران فقط این پیام را مشاهده می‌کنند:

«محتوای شما حذف شد. این محتوا توسط سیستم ما به دلیل نقض کردن قوانین اینستاگرام حذف شده است. این قوانین از کاربران می‌خواهند که به شکلی محترمانه خودشان را ابراز کنند. اگر فکر می‌کنید اشتباهی رخ داده است، می‌توانید درخواست بررسی مجدد از ما داشته باشید.»

نقش قوانین و محدودیت‌ها در پاک شدن پست ها در اینستاگرام

محتواهای ممنوع در اینستاگرام چیست؟

 در دسته اول، محتواهایی قرار دارند که به صورت مستقیم با نفرت‌انگیزی، خشونت، نژادپرستی، سوءاستفاده یا قلدری مرتبط هستند. به عبارت دیگر، این نوع محتواها مستقیماً به ایجاد تبعیض، اذیت و آسیب روحی و جسمی برای دیگران مرتبط می‌شوند.

برخی از مصادیق این دسته عبارتند از:

  •       انتشار تصاویر یا ویدئوهای خشونت‌آمیز
  •       ترویج نفرت و خشونت علیه افراد یا گروه‌های خاص
  •       استفاده از الفاظ توهین‌آمیز و رکیک
  •       انتشار محتوای جنسی و مستهجن
  •       تهدید به آزار و اذیت یا آسیب رساندن به دیگران
  •       سوءاستفاده از کودکان

در دسته دوم، محتواهایی قرار دارند که به طور غیرمستقیم به مفاهیم نامناسب اشاره می‌کنند و ممکن است برای برخی از کاربران توهین‌آمیز یا آزاردهنده باشند. این نوع محتواها به صورت پنهان و با استفاده از اشارات غیرمستقیم می‌توانند برای افراد دیگر ناراحت‌کننده و مزاحم باشند.

برخی از این دسته محتوا عبارتند از:

  •       انتشار تصاویر یا ویدئوهای نیمه‌برهنه
  •       ترویج مصرف مواد مخدر و مشروبات الکلی
  •       تبلیغ قمار و شرط‌بندی
  •       انتشار محتوای مرتبط با خودکشی و آسیب به خود
  •       انتشار اطلاعات نادرست و فریبنده

اینستاگرام می‌تواند پست‌ها یا استوری‌هایی که حاوی محتوای ممنوع هستند را حذف کند. در صورت تکرار، اینستاگرام می‌تواند حساب کاربری شما را مسدود یا غیرفعال کند. در برخی موارد، ممکن است اینستاگرام به مراجع قانونی و قضایی گزارش دهد.

محتواهای ممنوع در اینستاگرام چیست؟

دلایل پاک شدن پست در اینستاگرام و رفع این مشکل

در اینجا چند مورد وجود دارد که می‌تواند دلیل پاک شدن پست در اینستاگرام شما را توضیح بدهد. پس از بیان دلایل آن، می‌توانید تمامی راه‌حل‌های ممکن برای رفع آنها را نیز بیابید. در این قسمت به طور کامل علت پاک شدن پست را خدمتتان توضیح می‌دهیم. 

1) نقض دستورالعمل‌های اینستاگرام در پست خود

احتمالاً شما در پست خود دستورالعمل‌های اینستاگرام را نقض کرده‌اید. هنگامی‌که دستورالعمل‌های اینستا را نقض می‌کنید، آنها پست شما را حذف کرده و نوتیفیکیشن زیر را برای شما ارسال می‌کنند:

نقض دستورالعمل‌های اینستاگرام در پست خود

به طور خلاصه، اینستاگرام می‌خواهد:

«همچنان مکانی معتبر و ایمن برای الهام‌بخش بودن و بیان نظرات باشد. به آنها کمک کنید تا این انجمن را پرورش دهند. فقط عکس‌ها و فیلم‌های خود را ارسال کنید و همیشه قوانین آن را رعایت کنید. به همه در اینستاگرام احترام بگذارید، مزاحم افراد در اینستاگرام نشوید و یا برهنگی را ترویج نکنید.»

راه‌حل رفع مشکل: سعی کنید از ارسال چنین محتویاتی خودداری کنید و پست‌های نامناسب، کپی، مستهجن و هر چیزی که ضد اخلاقی است را منتشر نکنید تا از پاک شدن پست خود در اینستاگرام جلوگیری کنید.

2) عدم تأیید آدرس ایمیل یا شماره تلفن متصل به‌حساب اینستاگرام

گاهی آدرس ایمیل یا موبایلی که به حساب افراد متصل است، تأیید نشده‌اند و عدم تأیید ایمیل یا شماره تلفن ارائه‌شده توسط کاربران به‌وفور اتفاق می‌افتد. اینستاگرام بعد از ثبت حساب، نوتیفیکیشنی را به ایمیل یا از طریق پیامک، برای شما ارسال می‌کند که شما باید حساب خود را با استفاده از لینک ارائه‌شده توسط آن نوتیفیکیشن تأیید کنید. اگر انجام تأیید را فراموش کرده یا آن را نادیده گرفته‌اید، ممکن است نتوانید چیزی ارسال کنید یا با پاک شدن پست در اینستاگرام، بلافاصله پس از انتشار روبه‌رو شوید.

عدم تائید آدرس ایمیل یا شماره تلفن متصل به‌حساب اینستاگرام

توجه: بیشتر اوقات این‌گونه نیست و کاربران می‌توانند حتی با آدرس‌های ایمیل و شماره تلفن‌های تأیید نشده محتواهای خود را بدون اینکه حذف شوند، ارسال کنند. این تنها یکی از دلایل احتمالی پاک شدن پست در اینستاگرام است که ما از آن یاد می‌کنیم.

راه‌حل رفع مشکل: شماره تلفن یا آدرس ایمیل خود را تأیید کنید.

3) نسخه قدیمی برنامه اینستاگرام

گاهی به دلیل نصب نسخه‌های قدیمی اینستاگرام این مشکل وجود دارد. گاهی اوقات یک نسخه قدیمی منشأ همه مشکلات شماست. اینستاگرام سعی در رفع هرگونه اشکال در نسخه‌های جدیدتر این برنامه دارد.

نسخه قدیمی برنامه اینستاگرام

راه‌حل رفع مشکل: برنامه را از Store App یا Play Store برای آپدیت کنید. اگر به‌روزرسانی کار نکرد، اینستاگرام را مجدد نصب کنید. نصب مجدد برنامه اطمینان می‌دهد که شما فایل‌های برنامه جدید را دانلود کرده‌اید که به شما امکان می‌دهد نرم‌افزار را به‌راحتی اجرا کنید. نسخه پشتیبان تهیه کنید تا هنگام نصب مجدد برنامه، کلیه اطلاعات شما بازیابی شود.

4) محتوایی که ارسال کردید تحت قانون کپی‌رایت است

قانون کپی‌رایت فقط شامل برخی از محتواها در اینستاگرام می‌شود. متن‌ها، عکس‌ها و فیلم‌های بدون موسیقی مشمول این قانون نیستند. اما موسیقی اورجینال در پست‌ها می‌تواند دردسرساز باشد. فرض کنید ویدئویی ساخته‌اید و از آهنگ یک خواننده مشهور در آن استفاده کرده‌اید. اگر نام و خالق آهنگ را ذکر نکنید، اینستاگرام احتمالاً ویدئو را حذف می‌کند. این اتفاق برای اسلایدشوهای عکس با موسیقی هم رخ می‌دهد.

چرا؟ اینستاگرام به طور خاص تصاویر و فیلم‌ها را بررسی نمی‌کند، اما می‌تواند موسیقی را تشخیص دهد. اگر صاحب صدا شما نباشید و آن را مشخص نکنید، اینستاگرام محتوایتان را حذف می‌کند.

پیام حذف محتوا مانند تصویر زیر است:

محتوایی که ارسال کردید تحت قانون کپی‌رایت است

راه‌حل رفع مشکل:

  • درخواست تجدیدنظر: می‌توانید با ارائه مدارک و رضایت صاحب اثر، از اینستاگرام بخواهید که ویدئو را بازیابی کند. برای این کار، دکمه «Appeal» را در اعلان اینستاگرام بزنید و فرم مربوطه را پر کنید.
  • رضایت صاحب اثر: می‌توانید شخصاً از صاحب اثر اجازه استفاده از موسیقی را بگیرید.
  • استفاده از موسیقی بدون کپی‌رایت: می‌توانید از موسیقی‌های بدون حق کپی‌رایت که در یوتیوب و دیگر منابع موجود هستند استفاده کنید.

 

5) بلاک شدن یا شادوبن شدن پست در اینستاگرام

اگر حذف شدن پست‌های جدید در اینستاگرام به تازگی برای شما رخ داده است، ممکن است حسابتان توسط اینستاگرام شاد و بن شده باشد. شاد و بن زمانی رخ می‌دهد که شما در پست و لایک و فالو و … افراط و زیاده روی کرده باشید. درنتیجه، اینستاگرام عملکرد شما که از مرزها فراتر رفته‌اید را محدود کرده یا ممنوع می‌کند. اگر محتواهای زیاد در اینستا قرار داده‌اید، گاهی این شرکت شما را اسپم می‌داند و حساب شما را شاد و بن می‌نماید.

بلاک شدن یا شادوبن شدن پست در اینستاگرام

راه‌حل رفع مشکل: برای رفع مشکل بلاک پست در اینستاگرام، تنها کاری که باید انجام دهید این است که صبر کنید و کاری انجام ندهید. شاد و بن نباید بیشتر از دو هفته به طول بیانجامد. اجازه دهید اکانت شما مدتی استراحت کند و هیچ فعالیتی از طریق آن انجام ندهید. این یک ممنوعیت موقتی است و شما می‌توانید حساب کاربری خود را به حالت عادی بازگردانید.

6) وجود باگ در اینستاگرام دلیل پاک شدن پست ها

حتی اینستاگرام هم ممکن است در برنامه‌های خود با اشکالات و باگ‌های زیادی روبه‌رو شود و باگ‌ها به‌گونه‌ای باشند که قادر به ایجاد چنین مشکلی مانند پاک شدن پست در اینستاگرام هستند.

وجود باگ در اینستاگرام دلیل پاک شدن پست ها

راه‌حل رفع مشکل: به دنبال اخبار مربوط به اینستاگرام باشید! دریابید که آیا سایر کاربران اینستاگرام همان مسئله‌ای که شما تجربه می‌کنید را تجربه می‌کنند. درصورتی‌که مشکل همین بود، به بازار بروید و به‌روزرسانی‌های مربوط به برنامه را جستجو کنید. اگر هیچ به‌روزرسانی وجود ندارد، صبر کنید تا اینستاگرام نسخه جدید را منتشر کند.

7) وجود فعالیت مشکوک در حساب

اینستاگرام فعالیت حساب‌ها را نظارت می‌کند و به‌محض اینکه شما را به‌عنوان اسپم یا مشکوک تشخیص دهد، آن حساب را علامت‌گذاری می‌کند. اگر تغییر بزرگی در فعالیت شما در اینستاگرام ایجاد شود، اینستاگرام روی آن حساب تمرکز می‌کند. چراکه اینستاگرام بر روی فعالیت ربات‌ها حساس است و اگر متوجه شود که شما اکانت خود را برای گرفتن تعامل و مدیریت آن به ربات وصل کرده‌اید، پاک شدن پست در اینستاگرام برای شما رخ می‌دهد.

وجود فعالیت مشکوک در حساب

اجازه دهید شرایط را تصور کنیم؛ شما یک حساب کاربری اینستاگرام ایجاد می‌کنید و آن را برای کل سال ترک می‌کنید، ناگهان شما شروع به ارسال چهار پست به‌صورت روزانه به مدت یک هفته می‌کنید و پست‌های شما از میزان جذابیت و تعامل بالایی برخوردار می‌شوند!

راه‌حل رفع مشکل: اگر مدتی در اکانت خود فعال نبودید، به‌سرعت و مرتباً اقدام به ارسال پست نکنید. در ضمن در صورتی که اکانت خود را به ربات‌ها یا برنامه‌های مدیریت اینستاگرام وصل کرده‌اید، اتصال آن را قطع کنید و گذرواژه اینستاگرام خود را تغییر دهید.

8) حساب شما ممکن است هک شده باشد

البته کمی بعید به نظر می‌رسد، اما ممکن است حساب شما هک شود! صاحبان حساب‌های هک شده اینستاگرام معمولاً متوجه تغییراتی از قبیل تغییر نام، حذف پست‌ها، تغییر بیو، تعداد فالوورها و غیره می‌شوند.

حساب شما ممکن است هک شده باشد

راه‌حل رفع مشکل: باید وارد حساب کاربری خود شوید و رمز عبور خود را تغییر دهید، سپس باید از اینستاگرام خود در سایر دستگاه‌های موجود خارج شوید. همچنین فعال کردن «احراز هویت دومرحله‌ای»، از پاک شدن پست در اینستاگرام شما جلوگیری می‌کند. بنابراین اگر هنوز آن را فعال نکرده‌اید، اکنون این اقدام را با مراحل زیر انجام دهید:

  1. بر روی دکمه پروفایل در گوشه پایین سمت راست ضربه بزنید.
  2. روی نماد چرخ‌دنده در نزدیکی گوشه سمت راست و بالای صفحه ضربه بزنید.
  3. در زیر «Account» (حساب)، روی «Two–Factor Authentication» ضربه بزنید.

9) اندکی صبر کنید تا عکس‌ها برگردند

اگر مطمئن هستید که هیچ‌یک از شرایط و قوانین اینستاگرام را نقض نکرده‌اید، فقط صبر کنید تا پست شما بازگردد. گاهی اوقات اینستاگرام درست کار نمی‌کند و با اشکالات و باگ‌هایی روبه‌رو می‌شود.

اندکی صبر کنید تا عکس‌ها برگردند

راه‌حل رفع مشکل: چند روز صبر کنید، ممکن است عکس در فید شما بازگردد. همچنین می‌توانید از طریق سایت Instagram.com در نسخه وب وارد حساب کاربری خود شوید و بررسی کنید که آیا این پست روی نسخه وب نیز از بین رفته است یا این‌گونه نیست.

10) پاک شدن پست در اینستاگرام به دلیل انتشار عکس‌های برهنه

همان‌طور که اینستاگرام گفته است:

«مردم ایده‌های مختلفی در مورد به اشتراک‌گذاری چیزهای مناسب در اینستاگرام دارند و بسیاری از افراد با نیت خوب چیزهایی را به اشتراک می‌گذارند. برای کمک به اینکه اینستاگرام یک مکان سرگرم‌کننده و ایمن بماند، ما از همه می‌خواهیم دستورالعمل‌های انجمن ما را دنبال کنند، و ممکن است ما برخی از محتواها را حذف کنیم تا به عدم استفاده مجدد سایرین از این نوع تصاویر به روش‌های نامناسب کمک کنیم.»

پاک شدن پست در اینستاگرام به دلیل انتشار عکس‌های برهنه

راه‌حل رفع مشکل: اطمینان حاصل کنید که عکس از هیچ جنبه‌ای دستورالعمل‌های انجمن اینستاگرام را نقض نمی‌کند. به این ترتیب می‌توانید از پاک شدن پست  جلوگیری کنید.

11) انتشار ویدئو و عکس به جای هم برای حل پاک شدن پست اینستاگرام

گاهی با انتشار عکس به جای ویدئو یا بالعکس مشکل پاک شدن پست در اینستاگرام رفع می‌شود.

انتشار ویدئو و عکس به جای هم برای حل پاک شدن پست در اینستاگرام

راه‌حل رفع مشکل: اگر یک ویدئو را منتشر می‌کنید و بلافاصله پاک می‌شود، قبل از انتشار آن ویدئو ابتدا یک عکس را به صورت موقت پست کنید، سپس ویدئوی دلخواه خود را منتشر کنید و اگر یک عکس را منتشر می‌کنید که بلافاصله از اینستاگرام حذف می‌شود، قبل از آن عکس، ابتدا یک ویدئو را به صورت موقت منتشر کنید، سپس عکس موردنظر خود را پست کنید.

اگر به مشکل کپی رایت موسیقی در اینستاگرام برخورد کردید، برای رفع آن به مقاله ما مراجعه کنید.

 

آیا اینستاگرام بعد از پاک شدن پست آن را ذخیره می‌کند؟

اینستاگرام تا امروز هیچ ویژگی بازیابی برای کاربران ندارد. اما حتی پس از حذف، عکس‌ها را در سرور خود ذخیره می‌کند. این بدین معناست که اینستاگرام بعد از پاک شدن پست آن را ذخیره می‌کند. اما ما به آن دسترسی نداریم.

با پاک کردن عکس، کاربر نمی‌تواند به آن دسترسی پیدا کند مگر اینکه بک‌آپ انجام داده یا آن را آرشیو کند. عکس‌های حذف شده فقط با حکم دادگاه قابل بازیابی هستند که در شرایط خدمات آنها ذکر شده است. با این حال، می‌توانید از خدمات شخص ثالث یا برنامه‌هایی مانند Google برای تهیه نسخه پشتیبان از همه پست‌های خود برای استفاده در آینده استفاده کنید.

آیا اینستاگرام بعد از پاک شدن پست آن را ذخیره می‌کند؟

چرا اینستاگرام تعداد پست ها را صفر نشان می‌دهد؟

اگر پست‌های خود و یا فرد دیگری را مشاهده نمی‌کنید در حالی که می‌دانید پیج مورد نظر پست‌های مختلفی دارد دلایل آن می‌تواند استفاده از هشتگ‌های زیاد، پایین بودن سرعت اینستاگرام شما، رفرش نشدن صفحه، ریپورت شدن در اینستاگرام باشد.

روش‌های بازیابی پست‌ پاک شده در اینستاگرام

در اینجا چند روش برای بازیابی عکس‌های پاک شده شما در اینستاگرام وجود دارد:

برگرداندن پست حذف شده با استفاده از ویژگی آرشیو

در سال 2017، اینستاگرام ویژگی جدیدی را ارائه داد که به کاربران امکان می‌دهد عکس‌ها و مطالب خود را از دید عمومی مخفی کنند. عکس‌های حذف شده با استفاده از پست‌های آرشیو قابل بازیابی هستند. اگرچه اینستاگرام مانند عکس‌های گوگل نیازی به سطل زباله ندارد، اما این ویژگی شبیه به سطل زباله است. زیرا به شما امکان می‌دهد عکس‌هایی را که عمداً یا به طور تصادفی حذف کرده‌اید، بازیابی کنید.

ویژگی آرشیو جایی است که عکس‌های شما به طور موقت ذخیره می‌شوند، مگر اینکه آنها را خالی کنید، آنها همیشه در آنجا در دسترس خواهند بود؛ بنابراین تنها با حذف عکس‌ها از اینجا، آنها برای همیشه از حساب اینستاگرام شما حذف می‌شوند. برخی افراد دیگر نمی‌خواهند برخی از عکس‌ها در پروفایل آنها نشان داده شوند و فکر می‌کنند تنها راه این است که آن را پاک کنند!

اگر شما می‌خواستید نمایش عکسی در پروفایل خود را متوقف کنید تنها آن را آرشیو کنید. این موجب مخفی شدن عکس‌ها می‌شود و در صورت نیاز به آنها شما همیشه می‌توانید با این ویژگی به سهولت آنها را بازیابی کنید. هنگامی‌که عکس‌ها را آرشیو می‌کنید، آنها می‌توانند سال‌ها در پرونده بایگانی باقی بمانند.

نحوه بازیابی پست های پاک شده در اینستاگرام

 

بازگردانی پست حذف شده با استفاده از موبایل

با استفاده از تلفن همراه خود می‌توانید عکس‌های حذف شده را از حساب خود بازیابی کنید، همه عکس‌هایی که دانلود و بارگذاری می‌کنید با تلفن شما قابل بازیابی هستند.

مکان‌های زیر را برای حذف تصاویر برسی کنید:

  • پوشه دانلود
  • گالری Android
  • پوشه دوربین / DCIM
  • و سایر کاتالوگ‌هایی که برای ذخیره تصاویر از آنها استفاده می‌کنید.

نحوه بازیابی پست های پاک شده در اینستاگرام با استفاده از موبایل

 

بازیابی پست ها هنگام پاک شدن در اینستاگرام با استفاده از نرم‌افزار

آیا شما برای مدیریت و ذخیره تصاویر خود نمی‌توانید به سرورهای اینستاگرام اعتماد کنید؟ بنابراین برای همه تصاویر خود باید یک نسخه پشتیبان تهیه کنید. به‌منظور بازیابی با استفاده از نرم‌افزار بازیابی، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • باید مکان‌هایی را که عکس‌های مفقودشده را در موبایل خود ذخیره کرده‌اید به یاد بیاورید.
  • برنامه بازیابی را بر روی تلفن خود نصب کنید.
  • اسکن مکان‌های مختلف برای جستجوی تصاویر
  • تصاویر را برای بازیابی انتخاب کنید.

بازیابی پست های پاک شده در اینستاگرام

 

بازیابی پست ها با استفاده از حساب گوگل

بسیاری از افراد از قبل، از تصاویر خود با استفاده از حساب گوگل نسخه پشتیبان تهیه می‌کنند. اما در صورت گم‌شدن عکس‌ها، آنجا را بررسی نمی‌کنند. برای رفع پاک شدن پست در اینستاگرام به‌ حساب عکس گوگل خود مراجعه کنید و سطل زباله را بررسی کنید تا ببینید آیا تصاویری که به دلیل حذف شدن پست از دست داده‌اید را می‌توانید آنجا پیدا کنید.

بازیابی پست های پاک شده در اینستاگرام با استفاده از حساب گوگل

 

برگرداندن عکس‌ها هنگام پاک شدن پست با استفاده از بایگانی اینترنت

بایگانی اینترنت میلیاردها صفحه دارد، بنابراین فرصتی برای بایگانی صفحات اینستاگرام شما وجود دارد به‌خصوص اگر حساب شما محبوب باشد.

روش انجام کار به شکل زیر:

  • به سایت archive.org  بروید.
  • آدرس پروفایل اینستاگرام خود را در کادر متن اضافه کنید.
  • تقویمی وجود دارد که به شما امکان می‌دهد تاریخی را برای بازیابی صفحه موردنظر خود وارد کنید.
  • شما می‌توانید یک عکس فوری از صفحه که حاوی عکس‌های شما است را مشاهده کنید.

بازگردانی تصاویر را به راحتی با روش‌های بالا انجام دهید.

بازیابی پست های پاک شده در اینستاگرام

به‌عنوان یک قاعده کلی، همیشه از پشتیبان گیری از تصاویر خود در درایوهای خارجی مطمئن شوید و اطمینان حاصل کنید که آنها را ساماندهی می‌کنید. زیرا در غیر این صورت پیدا کردن آنها دشوار است، به‌خصوص هنگامی‌که هزاران مورد از آنها دارید.

بلاک پست در اینستاگرام

برخی از افراد بارها عبارت بلاک پست در اینستاگرام را جستجو کرده اند. اما باید بگوییم چنین چیزی وجود ندارد. زیرا بلاک و ریپورت به پیج تعلق دارد نه پست. پس اگر پست‌های شما پاک می‌شوند از طریق روش‌های بالا این مشکل را برطرف نمایید.

رفع مشکل بلاک شدن پست در اینستاگرام

روش‌های حل پاک شدن پست در اینستاگرام با استفاده از روش‌های بالا در مقاله امکان‌پذیر است و زمانی که شما در زمان ارسال پست در اینستا با پیام Action Blocked روبرو می‌شوید، می‌توانید درخواستی را برای رفع انسداد حساب خود از اینستاگرام مطرح کنید. اگر اینستاگرام با موفقیت هویت شما را تأیید کند، شما را از حالت انسداد خارج می‌کند.

علت نشان ندادن فالوورها در اینستاگرام

گاهی عدم نمایش فالوورها در اینستاگرام رخ می‌دهد و این مشکلات باعث می‌شود تا برای اینکه بتوانید اکانتتان را به حالت قبل برگردانید، باید یکبار آپدیت اینستا را انجام دهید و دوباره به اکانت خود لاگین شوید. حتی اگر مشکل شما حل نشد، می‌توانید به شرکت اینستا پیام دهید.

دلیل پاک شدن استوری اینستاگرام

دلیل پاک شدن استوری اینستاگرام

اینستاگرام یکی از جدیدترین برنامه‌های شبکه اجتماعی است که گاهی کاربران با مشکل حذف استوری در اینستا مواجه هستند و محتوا قبل از 24 ساعت استاندارد حذف می‌شوند و بسیاری از کاربران از این مشکل متحیر هستند که واقعاً چه خبر است. همه ما بر روی رسانه‌های اجتماعی حساب باز کرده‌اید و آن طور انتظار داریم که عمل کنند. اما متأسفانه هیچ برنامه رسانه اجتماعی کامل نیست و همه آنها هر چند وقت یکبار مستعد اشکال هستند و اینستاگرام نیز از این قاعده مستثنی نیست.

چرا استوری اینستاگرام من قبل از 24 ساعت حذف شد؟

چرا استوری اینستاگرام من قبل از 24 ساعت حذف شد؟

دلایل مختلفی برای حذف شدن استوری اینستاگرام قبل از 24 ساعت وجود دارد. برخی از این دلایل عبارتند از:

  • نقض قوانین اینستاگرام: اگر استوری شما حاوی محتوای ممنوعه باشد، اینستاگرام آن را حذف خواهد کرد. 
  • گزارش توسط کاربران: اگر کاربران استوری شما را به دلیل نقض قوانین اینستاگرام گزارش کنند، ممکن است اینستاگرام آن را حذف کند.
  • مشکلات فنی: گاهی اوقات به دلیل مشکلات فنی، استوری‌های اینستاگرام به طور خودکار حذف می‌شوند.
  • حذف توسط خود شما: اگر خودتان استوری را حذف کنید، قبل از 24 ساعت از صفحه شما پاک خواهد شد.

قابلیت بازیابی استوری‌ها را نخواهید داشت، اگر به طور تصادفی استوری خود را قبل از اتمام پنجره 24 ساعته حذف کنید، راهی برای بازیابی آن وجود ندارد. با این حال، اگر آیفون دارید، می‌توانید از آلبوم Recently Deleted در برنامه Photos برای مشاهده و بازیابی عکس‌ها یا ویدئوهایی که در 30 روز گذشته حذف شده‌اند استفاده کنید.

رفع مشکل بلاک شدن پست در اینستاگرام

سؤالات متداول در رابطه با بازیابی پست در اینستاگرام

شادوبن شدن در اینستاگرام یعنی چه؟

شاد و بن شدن وضعیتی است که اینستاگرام در آن به شما اجازه نمی‌دهد چیزی که مشغول ارائه آن هستید به درستی دیده شود. این اتفاق طی شرایطی رخ می‌دهد که اینستاگرام احساس می‌کند شما قوانینی را نقض کرده‌اید. به همین دلیل بعضی از دسترسی‌های شما را محدود می‌کند.

چرا هر عکس و فیلمی در اینستاگرام قرار می‌دهیم پاک می‌شود؟

علت اصلی پاک شدن عکس و فیلم‌ها در اینستاگرام ممکن است تخلفات مربوط به قوانین و شرایط استفاده از اینستاگرام، اشتباه در استفاده از هشتگ‌ها یا محتوای نامناسب باشد.

آنچه در پاک شدن پست اینستاگرام بررسی کردیم

به خاطر داشته باشید که حذف شدن پست در اینستاگرام به طور مکرر، می‌تواند نشانه‌ای باشد که شما در حال استفاده نادرست از این پلتفرم هستید. اینستاگرام مکانی برای رشد، اشتراک‌گذاری و برقراری ارتباط است و آنها سعی می‌کنند تا مکان را برای کاربران کاملاً ایمن نگه دارند.

بنابراین اسپم نکنید، کسی را به خطر نیندازید. دستورالعمل انجمن را نقض نکنید و تا حد امکان مفید و خلاق باشید. در این مقاله یاد گرفته‌اید که دلیل پاک شدن پست در اینستاگرام و روش‌های رفع آن را کامل توضیح داده‌ایم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۳ رای

پانیذ هاشمی

مگر غیر این است که هدف همه ما در نهایت کاشت بذر درک معنای زندگی و پرورش آن است؟ مسیر من برای پرورش آن بذر از جهان تکنولوژی می‌گذرد و هدف گسترش آن تا دورافتاده‌ترین نقطه‌های ذهن آدمی است.

74 دیدگاه

  1. سلام بر ادمین عزیز آقا یه سوال گوشی من یه روز دست خواهرزادم که کوچولو هست بود اتفاقی برنامه اینستاگرام رو حذف کرده بود بعد اینکه دوباره نصب کردم تا چندین روز پستهای جدیدم حذف میشدن حالا سوالم اینکه آیا بعد نصب دوباره تا یه مدت نباید فعالیت کرد ممنونتون میشم راهنمائی شما?

    1. سلام به شما پیشنهاد میشه که تا یه مدت فعالیت نکنید و یا فعالیت خود را کاهش دهید

      1. سلام وقتتون بخیر باشه
        نمیدونم چرا استوری های قدیمی تر من که توی هایلایت هام قرار داشتن دو سه تاشون که جدیدا هم اضافه کردم خود به خود پاک شدده .
        پنج راه کار رفع مشکل انجام دادم حل نشده
        ایا بخاطر باگ خود اینستا میتونه باشه ؟

        1. سلام ممکن هست باگ باشه مطمعن شوید مطالبی که استوری میکنید دارای محتوای حساس نباشند.

  2. سلام پیج سه سال پیش پیجمو باز کردم تا ده کا خوب پیشرفت بعد از اون اگه فالوور به فالوورام اضافه شد عدد فاللوورام تغییر نکرد بعد از سه سال هنوز رو 15k هستم و هیچ محتوای خلافی رو منتشر نکردم چرا پیجم مدام شادوبن میشه و اخطار میگیره

    1. سلام
      متأسفانه اینستاگرام به طور رسمی دلایل خاصی را برای shadowban ها تایید یا افشا نمی کند. با این حال، چندین عمل می تواند شانس شما را برای shadowband شدن افزایش دهد.
      جلوگیری از Shadowbans:

      به دستورالعمل های انجمن اینستاگرام توجه داشته باشید و از ارسال هر چیزی که می تواند توهین آمیز یا مضر تلقی شود خودداری کنید.
      از طریق تعامل واقعی و محتوای با کیفیت بالا، مخاطبان خود را به طور ارگانیک افزایش دهید.
      از هشتگ های مربوطه به مقدار کم استفاده کنید.
      از اظهار نظر زیاد و تکراری بپرهیزید.
      احترام بگذارید و از ارسال هرزنامه به دیگران خودداری کنید.
      سایر عوامل:
      ارسال محتوای دارای حق چاپ بدون اجازه.
      جعل هویت کاربر یا برند دیگری.
      نقض مکرر شرایط خدمات اینستاگرام.

      اگر فکر می کنید سایه بان شده اید:

      دستورالعمل های انجمن اینستاگرام را مرور کنید: مطمئن شوید که هیچ قانونی را ناخواسته نقض نکرده اید.
      حذف هر گونه محتوای مشکل دار: اگر پستی دارید که ممکن است دستورالعمل ها را نقض کند، آنها را حذف کنید.
      از فعالیت‌های خاص فاصله بگیرید: برای مدتی از استفاده از ربات‌ها، پادهای تعامل یا هشتگ‌های بیش از حد خودداری کنید.
      تعامل خود را نظارت کنید: ببینید آیا میزان دسترسی و تعامل شما در طول زمان بهبود می یابد یا خیر.
      مشکل را به اینستاگرام گزارش دهید: اگرچه تضمینی برای کمک به shadowban ها وجود ندارد، می توانید مشکل را از طریق برنامه گزارش دهید.

      به یاد داشته باشید که Shadowban ها دائمی نیستند. با پیروی از این نکات و اجتناب از رفتارهای مخاطره آمیز، می توانید شانس shadowband شدن را به حداقل برسانید.

  3. من یه سوال دارم اینستا دو تا از پست های من که حدودا ده الی یازده ماه پیش گذاشته بودم الان برداشته و میگه که شما از مالکیت معنوی پیروی نکردید اولا یعنی چه ؟
    و دوم اینکه پيچ منو محدود کرده باید چه متنی را برای اینستا بفرستم که دوباره بازخوانی کنه ؟

    1. سلام این یعنی اون عکس ها copyright خورده‌اند. احتمالا با چند وقت فعالیت نکردن محدودیت ها برداشته میشوند.

    1. سلام ممکن است به خاطر دستورالعمل‌های اینستاگرام یا یک مشکل فنی در اینستاگرام پاک شده باشند. در صورتی که دومی باشد شاید اینستاگرام بتواند انها را بازگرداند.
      اگه خودتون پاک کردین به Setting برید. سپس گزینه your activity را انتخاب کنید و بر روی recently deleted کلیک کنید و سپس انتخاب کنید چه مواردی را میخواهید بازگردانید و یا کاملا پاک کنید.

  4. سلام یکی از پست هام دو روز پیش اینستاگرام برداشتش و من درخواست تجدید نظر دادم بنظرتون چه موقع نتیجه و جواب تجدید نظر برام میاد؟و اینکه تو این تایم پست بزارم به اکسپلور میره؟

    1. سلام شاید شدو بن شده باشید، برای اینکه از این حالت خارج شوید برای یه مدت فعالیت خود را کاهش دهید و یا فعالیتی انجام ندهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا