اینستاگرام

علت نیامدن پیام در دایرکت اینستاگرام و حل مشکل

پیدا کردن علت نیامدن پیام در دایرکت اینستاگرام یکی از مشکلاتی است که کاربران این اپلیکیشن با آن مواجه می‌شوند امروزه اینستاگرام جزء محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی است و کاربران زیادی در سراسر جهان دارد. کاربران ساعت‌های زیادی را روزانه با آن مشغول هستند.

دایرکت اینستاگرام یا مسیج برای اشتراک تصاویر و استوری و پست‌ها و ارسال پیام‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. شاید دوست داشته باشید بدانید که علت نیامدن پیام در دایرکت اینستاگرام چیست و در هنگام مواجه شدن با این مسئله چه کار باید کرد. ادامه مقاله با ما همراه باشید تا به طور مفصل درباره نیامدن پیام در دایرکت اینستاگرام صحبت کنیم.

ویدئوی علت نیامدن پیام در دایرکت اینستاگرام

 

 

اگر دایرکت شما به درستی کار نمی‌کند، به طور مثال نوتیفیکیشن دایرکت برای شما ارسال می‌شود، اما پیامی را در صفحه دایرکت خود نمی‌بینید، باید راه‌حل‌های مختلف رفع مشکل ننیامدن پیام در دایرکت اینستاگرام را انجام بدهید تا مشکلتان حل شود.

 

علت نیامدن پیام در دایرکت اینستاگرام

 

دایرکت اینستاگرام چیست؟

دایرکت اینستاگرام یکی از قابلیت‌های این برنامه است که شبیه یک پیام‌رسان عمل می‌کند. این قابلیت به شما امکان اشتراک‌گذاری ویدئو، تصویر و غیره را می‌دهد که برای یک یا چند کاربر ارسال کنید. پیام فرستاده شده در direct تنها توسط فرد مورد نظر مشاهده می‌شود و افراد دیگر نمی‌توانند به چت فرد مقابل دسترسی داشته باشند. پس یافتن علت نیامدن پیام در دایرکت اینستاگرام مشکل بزرگی به حساب می‌آید.

دایرکت اینستاگرام

در واقع دایرکت اینستاگرام را می‌توان ارسال پیام خصوصی در اینستا دانست. ویژگی‌های جالبی دایرکت دارد که یکی از این ویژگی‌ها ایجاد گروه است. شما می‌توانید گروهی با 15 عضو ایجاد کنید. بدین صورت مطالب خود را برای آنها به صورت یکجا ارسال کنید.

این قابلیت با تمام مزیت‌هایی که دارد اما گاهی دچار مشکل می‌شود. این مشکلات می‌تواند باز نشدن پیام در دایرکت باشد. اما اصلاً جای نگرانی وجود ندارد. زیرا ما تمام راه‌حل‌های موجود برای حل این مشکل را در ادامه برای شما عزیزان ذکر کرده‌ایم.

رفع محدودیت ارسال پیام در اینستاگرام

اینستاگرام، محدودیت‌هایی برای جلوگیری از پیام‌های مستقیمی دارد که ممکن است افراد مایل به دریافت آن نباشند. محدودیت دایرکت اینستاگرام به دلیل جلوگیری از انتشار هرزنامه‌ها و موارد مشابه است.  اگر در مورد ارسال بیش از حد پیام به شما هشدار داده شد و همچنان به این کار ادامه دهید، ممکن است برای مدتی نتوانید پیام‌‍های مستقیم بیشتری ارسال کنید.

برای رفع این محدودیت از روش‌های زیر استفاده کنید:

  • بررسی اتصال به اینترنت
  • استفاده از نسخه قبل‌تر
  • به‌روزرسانی اینستاگرام
  • حذف کردن و نصب دوباره اینستاگرام
  • بررسی سرور اینستاگرام

 

دلیل نیامدن پیام در دایرکت اینستاگرام

 

چرا پیام در دایرکت اینستاگرام ارسال نمی‌شود؟

علت نیامدن پیام در دایرکت اینستاگرام برای افراد مختلف، متفاوت است. در برخی شرایط علت ارسال نشدن پیام در اینستاگرام لود نشدن دایرکت به دلیل اینترنت ضعیف است. اما اگر با اینترنت پرسرعت هم امتحان کردید و نتیجه‌ای را دریافت نکردید بهتر است راه‌حل‌های زیر را انجام دهید. در ادامه علت ارسال نشدن پیام در اینستاگرام با دلایل قوی ذکر شده است:

دلیل نیامدن پیام دایرکت اینستاگرام

معمولاً دلایل و علت‌های زیادی برای اینکه دایرکت در اینستاگرام بالا نیاید وجود دارد، پیام‌های مستقیم اینستاگرام، یا همان‌طور که به اختصار آن را DM می‌نامیم، تنها وسیله ارتباطی یک به یک در این برنامه است. اما آیا زمانی که پیام‌های اینستاگرام ارسال نمی‌شوند، خسته‌کننده نیست؟

یا زمانی که خطاهای متعددی مانند پیام‌ها ارسال نمی‌شوند یا هیچ اعلانی برای پیام‌های جدید وجود ندارد. این خطاها، یا به قول کاربران، اشکالات DM اینستاگرام می‌تواند عواقب جدی داشته باشد، به خصوص زمانی که کسب و کاری دارید و می‌خواهید DMهای خودکار یا حتی پیام‌های انبوه را در اینستاگرام ارسال کنید.

خطاهای رایجی که هنگام ارسال نشدن پیام‌های اینستاگرام رخ می‌دهد:

– هنگام دریافت پیام‌های جدید هیچ اطلاعیه‌ای وجود ندارد
– اعلان dm اینستاگرام دریافت شد اما پیامی دریافت نکردید
– اینستاگرام در ارسال پیام گیر کرده است
– پیام دایرکت اینستاگرام ناپدید شد
– آنها نمی‌توانند پیام جدیدی را شروع کنند
– کاربران می‌توانند پاسخ‌های پیام‌های DM خود را ببینند
– آنها نمی‌توانند پیام‌ها را حذف کنند

بررسی احتمالات باز نشدن پیام دایرکت اینستاگرام

قبل از انجام موارد زیر مطمئن شوید توسط مخاطبتان بلاک نشده باشید. در بعضی مواقع علت نیامدن پیام در دایرکت اینستاگرام ارسال نمی‌شود بلاک شدن است. اگر مشکل دریافت نوتیفیکیشن را دارید بررسی کنید که این گزینه را غیرفعال نکرده باشید.

  • برای فعال کردن یا بررسی نوتیفیکیشن ابتدا به پروفایلتان بروید.
  • آیکون سه خط که در بالا قرار دارد را لمس کنید تا صفحه دیگری برای شما باز شود.
  • ابتدا گزینه setting و بعد گزینه notification را انتخاب کنید.
  • گزینه direct messages را انتخاب کنید و از فعال بودن این ویژگی مطمئن شوید.

علت نیامدن پیام دایرکت اینستاگرام

روش اول رفع مشکل باز نشدن پیام دایرکت اینستاگرام: ریستارت کردن گوشی

در مرحله اول برای رفع مشکل علت نیامدن پیام در دایرکت اینستاگرام یک بار گوشی خود را ری استارت کنید. شاید روشی ساده به نظر بیاید اما در بیشتر مواقع مشکل کاربران حل می‌شود. اگر این مشکل به تازگی برایتان اتفاق افتاده به احتمال زیاد با روشن خاموش کردن گوشی، اپلیکیشن‌ها به حالت اولیه بازگشته و به درستی کار می‌کنند.

دلیل نیامدن پیام در دایرکت اینستاگرام

 

روش دوم: آپدیت کردن برنامه اینستاگرام

ورژن‌های قدیمی اینستاگرام گاهی دچار اختلال می‌شود؛ بنابراین از آپدیت بودن اپلیکیشن اینستاگرام به آخرین نسخه مطمئن شوید. اگر گوشی شما اندروید است به پلی استور  یا استورهایی که اپلیکیشن‌هایتان را دانلود می‌کنید رفته و اینستاگرام را جست‌وجو کنید. جدیدترین نسخه منتشر شده را مشاهده نمایید. اگر گوشی شما آیفون است به قسمت setting رفته و وارد general و سپس iPhone storage بشوید.

گزینه اینستاگرام را مشاهده می‌کنید که با لمس آن متوجه خواهید شد که نسخه جدید منتشر شده است یا خیر. با گزینه update اپلیکیشن را به‌روزرسانی کنید. یا به اپ‌استور رفته و اینستاگرام خود را آپدیت کنید.

دلیل نیامدن پیام دایرکت اینستاگرام

 

روش سوم:بررسی فعال بودن دایرکت

شاید شما یا یکی از اطرافیانتان که به اینستاگرام شما دسترسی دارد، دایرکت را غیر فعال کرده باشید و علت نیامدن پیام در دایرکت اینستاگرام نیز می‌تواند همین موضوع باشد. زیرا اینستاگرام به کاربران خود این اجازه را می‌دهد تا دایرکت را غیر فعال کنند. در این صورت شما پیامی دریافت نخواهید کرد.

برای بررسی فعال و یا غیر فعال بودن اکانت مراحل زیر را دنبال نمایید.

  • وارد Profile و حالا منو شوید.
  • اکنون از پایین صفحه Settings را انتخاب نمایید
  •  وارد گزینه Notifications یا Push Notifications شوید.
  • حال وارد قسمت Direct Messages بشوید.

حالا باید گزینه message requests و message فعال باشند. اگر غیر فعال است آن را فعال نمایید.

You can easily reach your desired goals by using Buy Instagram Followers

روش چهارم: حذف کش اینستاگرام و دیتای آن

علت‌های نیامدن پیام در دایرکت اینستاگرام

مقدار این حافظه معمولاً کم است به همین دلیل امکان پر شدن حافظه cache وجود دارد. پرشدن حافظه cache از عمده‌ترین دلایل باز نشدن دایرکت اینستاگرام است. روش پاک‌سازی حافظه کش و دیتای آن را در اندروید و IOS توضیح می‌دهیم.

سیستم عامل اندروید:

  • وارد setting یا تنظیمات شوید.
  • سپس در بخش apps یا برنامه‌ها، اپلیکیشن اینستاگرام را پیدا کنید.
  • گزینه clear cache را بزنید.

دلیل نیامدن پیام در دایرکت اینستاگرام

سیستم عامل آی‌اواس:

  • وارد setting شوید و سپس به قسمت general> iPhone storage بروید.
  • حالا دو بخش نشان داده می‌گردد که باید offload app را انتخاب نمایید.

در اغلب موارد علت نیامدن پیام در دایرکت اینستاگرام می‌تواند پر بودن حافظه کش باشد. با حذف حافظه cache  و دیتای آن حل می‌شود. اگر شما جزء این دسته از افراد نبودید راه‌حل‌های بعدی را حتماً امتحان کنید.

روش پنجم: بررسی سرورهای اینستاگرام

گاهی اوقات مشکل باز نشدن و دریافت نکردن دایرکت اینستاگرام سراسری است. برای اطمینان لازم است با چند اکانت دیگر امتحان کنید. اگر مشکل از سرور و سراسری بود، با صبر کردن، مشکل نیامدن پیام در دایرکت اینستاگرام برای شما حل خواهد شد.

نیامدن پیام در دایرکت اینستاگرام

 

روش ششم حل مشکل باز نشدن پیام دایرکت اینستاگرام: پر بودن حافظه موبایل

در برخی مواقع علت نیامدن پیام در دایرکت اینستاگرام و یا عدم دریافت نوتیفیکیشن پر بودن حافظه موبایل  است. به منظور رفع این مشکل مقداری از اطلاعاتتان را حذف کنید.

مشکل باز نشدن دایرکت اینستاگرام

 

روش هفتم: حذف و نصب دوباره اینستاگرام

همان طور که در موارد قبل اشاره کردیم ممکن است علت خرابی دایرکت اینستاگرام از ارتباط بین گوشی و اینستاگرام باشد. پس از اینکه از اطلاعات خود بک‌آپ گرفتید، اینستاگرام را حذف و دوباره نصب نمایید.

 

دلیل نیامدن پیام در دایرکت اینستاگرام

 

روش هشتم: حل مشکل باز نشدن پیام دایرکت اینستاگرام با نسخه‌‎های پایین‌تر

اگر شما به تازگی اینستاگرام خود را به آخرین نسخه موجود آپدیت کرده باشید ممکن است با نصب نسخه‌های پایین‌تر مشکل علت نیامدن پیام در دایرکت اینستاگرام برطرف شود. نسخه‌های جدید اینستاگرام که منتشر می‌شود معمولاً بدون باگ هستند زیرا تست‌های زیادی بر روی آنها انجام می‌شود. با این حال ممکن است نسخه جدید به هر دلیلی با گوشی شما سازگار نباشند.

به همین دلیل برای رفع این مشکل از نسخه‌های قدیمی تر این برنامه استفاده کنید. تا بتوانید همانند قبل به راحتی از اینستاگرام استفاده کنید. در ضمن اگر دوست دارید که از قابلیت‌های جدید اینستاگرام بهره ببرید می‌توانید هم‌زمان دو برنامه اینستاگرام را بر روی گوشی خود نصب داشته باشید.

دلیل نیامدن پیام دایرکت اینستاگرام

 

روش نهم: بررسی سلامت APN کانکشن اینترنت و وای فای

اینترنت در باز نشدن پیام‌های دایرکت اینستاگرام نمی‌تواند بی تأثیر باشد. اگر از اینترنت سیم کارت استفاده می‌کنید بهتر است تنظیمات APN و Access point names را چک کنید. سعی کنید تنظیمات قبلی را حذف و مجدد APN جدید را بر روی گوشی خود تنظیم کنید.

مشکل نیامدن پیام در دایرکت اینستاگرام

اگر از اینترنت ثابت یا ADSL استفاده می‌کنید در اولین قدم از سلامت مودم خود اطمینان پیدا کنید برای این کار می‌تواند آن را ریست کنید. اگر مشکل همچنان وجود داشت بهتر است با پشتیبانی اینترنت خود تماس بگیرید و درخواست بررسی بدهید.

نحوه رفع مشکل کار نکردن instagram dm

نحوه رفع مشکل کار نکردن instagram dm

بخش پیام‌های مستقیم یا به اختصار Instagram DM که یک بخش مهمی از شبکه اجتماعی اینستا است که ارتباط بین افراد را ساده‌تر می‌کند. به جای استفاده از پیام رسان مجزا، می‌توانید مستقیماً در اپلیکیشن اینستاگرام با دیگران چت کنید و پست‌ها و مطالب را به اشتراک بگذارید. یکی از رایج‌ترین مشکلاتی که افراد در استفاده از اینستاگرام با آن مواجه می‌شوند، مشکل DM اینستاگرام است.

در واقع، این ممکن است به دلایل مختلفی رخ دهد و همچنین راه‌حل‌های مختلفی برای رفع نقص چت اینستاگرام دارد. گاهی اوقات ممکن است متوجه شوید که قادر به ارسال، دریافت یا دسترسی به پیام‌های خود ندارید. باید به رفع مشکلات بپردازید و برای اینکه بتوانید مشکلات را پیدا کنید باید اینترنت خود را بررسی کرده و موارد مختلف بالا را انجام دهید.

علت نیامدن پیام در دایرکت اینستاگرام

علت نیامدن پیام در دایرکت اینستاگرام

بنابراین با روش‌های مؤثر و آسان در مقاله بالا می‌توانید برای علت نیامدن مسیج در دایرکت اینستاگرام آشنا شوید. یکی از مهم‌ترین علت‌های دریافت نشدن پیام اینستاگرام این است که کاربری که می‌خواهید با آن ارتباط برقرار نمایید، شما را بلاک نموده و اینکه حساب شما غیرفعال شده است. در مقاله بالا علت‌های نیامدن پیام در Direct را قرار داده‌ایم.

چرا دایرکت اینستاگرام بالا نمیاد

 

چگونگی حذف پیام در دایرکت اینستاگرام

اگر پیامی را ارسال کرده‌اید که بعداً تصمیم گرفتید آن را حذف کنید، از طریق گزینه «Usend» آن را حذف کنید. با این کار برای همه افراد حاضر در مکالمه حذف می‌شود. برای این کار، اینستاگرام را دوباره باز کنید و بعد از باز کردن دایرکت اینستا، پیامی را که می‌خواهید حذف کنید پیدا کنید.

انگشت خود را روی پیامی که می‌خواهید لغو ارسال کنید فشار دهید و نگه دارید. هنگامی که یک منوی پاپ آپ ظاهر شد، گزینه Unsend را انتخاب کرده و تأیید کنید که می‌خواهید آن را حذف کنید.

دلیل پاک شدن خودکار پست در اینستاگرام

کاربران اینستاگرام اخیراً هنگام تلاش برای آپلود تصاویر خود با یک مشکل عمده مواجه می‌شوند. پس از اینکه کاربر یک تصویر را پست کرد، حدود 10 ثانیه در فید او ظاهر می‌شود و بدون هیچ اطلاع‌رسانی ناپدید می‌گردد. معمولاً وقتی با پاک شدن پیست در اینستاگرام مواجه می‌شویم، کاربر یک اعلان پاپ‌آپ دریافت می‌کند که دلیل حذف آن را به او می‌گوید. رایج‌ترین اعلان می‌گوید: «ما پست شما را حذف کردیمف زیرا از دستورالعمل‌های انجمن ما پیروی نمی‌کند.»

سؤالات متداول :

سؤال اول: دلایل بروز مشکلات دایرکت اینستاگرام چیست؟

پاسخ سؤال اول: عوامل متعددی می‌توانند موجب باز نشدن دایرکت اینستاگرام و بروز مشکل در این سرویس شوند. کندی و یا اشکال در اتصال اینترنت، بلاک شدن در اینستاگرام، بروز خطا در اپلیکیشن و موارد بسیار دیگری می‌توانند دایرکت شما را دچار اختلال کنند.

سؤال دوم: چرا پیام‌های من در دایرکت ارسال نمی‌شوند؟

پاسخ سؤال دوم: این مشکل می‌تواند دلایل زیادی از جمله اشکال در سرورهای اینستاگرام، به روز نبودن اپلیکیشن، پایین بودن سرعت اینترنت، مسدود شدن ip دستگاه و … داشته باشد.

سؤال سوم: راه‌های رفع مشکل ارسال دایرکت اینستاگرام چیست؟

پاسخ سؤال سوم: ری استارت کردن دستگاه، اتصال اینترنت، حذف و نصب دوباره اپلیکیشن،  پاک کردن کش و دیتا.

کلام آخر

مقاله علت نیامدن پیام در دایرکت اینستاگرام و حذف خودکار دایرکت به پایان رسید. امیدواریم که با استفاده از این روش‌ها مشکل دریافت نکردن پیام از دایرکت اینستاگرام را حل کرده باشید. منتظر نظرات و تجربه‌های شما در این مورد هستیم و بگویید که با کدام روش مشکتان را حل کردید؟

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۴ رای

پانیذ هاشمی

مگر غیر این است که هدف همه ما در نهایت کاشت بذر درک معنای زندگی و پرورش آن است؟ مسیر من برای پرورش آن بذر از جهان تکنولوژی می‌گذرد و هدف گسترش آن تا دورافتاده‌ترین نقطه‌های ذهن آدمی است.

88 دیدگاه

  1. سلام من ده روزه دایرکتم بالا نمیاد این مراحلم جز ریست گوشی انجام دادم ولی درست نشده چیکار کنم

    1. سلام دوست عزیز، یعنی برنامه اینستاگرامتون رو پاک کردین و دوباره نصب کردین؟
      روی یه گوشی دیگه هم امتحان کردین؟

      1. سلام ریکویست های اینستاکرام نمیاد واسم فقط اونایی که فالو کردم بهم میاد تمام مراحل هم تست کردم جواب نداد

        1. سلام حتما گزینه غیرفعال کردن ریکویست مسیج رو زدید به همین دلیل نشون نمیده براتون

          1. سلام منم این مشکل رو دارم نه تمامی مراحل رو نگاه کردم واقعا موندم چیکارکنم

          2. سلام به پروفایل خود > تنظیمات > حریم خصوصی > پیام ها بروید. در بخش «درخواست‌های پیام»، «همه» را به جای «افرادی که دنبال می‌کنید و افرادی که قبلاً با آنها پیام داده‌اید» را انتخاب کنید.

          1. فعال کردن درخواست های پیام: به پروفایل خود بروید و روی سه خط در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید. “تنظیمات” و سپس “حریم خصوصی” را انتخاب کنید. در بخش «پیام‌ها»، «کنترل‌های پیام» را انتخاب کنید. روی «اجازه درخواست‌های پیام» تغییر حالت دهید. این به هر کسی اجازه می دهد تا یک درخواست پیام برای شما ارسال کند، و سپس می توانید تصمیم بگیرید که آیا آن را بپذیرید یا رد کنید.

          1. برای فعال کردن درخواست های پیام: به پروفایل خود بروید و روی سه خط در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید. “تنظیمات” و سپس “حریم خصوصی” را انتخاب کنید. در بخش «پیام‌ها»، «کنترل‌های پیام» را انتخاب کنید. روی «اجازه درخواست‌های پیام» تغییر حالت دهید. این به هر کسی اجازه می دهد تا یک درخواست پیام برای شما ارسال کند، و سپس می توانید تصمیم بگیرید که آیا آن را بپذیرید یا رد کنید.

  2. سلام وقت بخیر در دایرکت من پیغام نشان میدهد ولی پیغامی نیست چند ماهه چیکار بایدکرد
    مرسی

      1. سلام وقت شما بخیر
        بنده هم همین مشکل رو دارم، با آپدیت کردن هم مشکلم حل نشد، 2 پیج دارم و داخل پیج اول هستم، نوتیف چت پیج دوم رو دائم میبینمدرحالی که در پیج دوم هیچ دایرکتی نیست

        1. سلام بر اساس اطلاعاتی که دریافت کردم به نظر میرسه وقتی که داخل اینستاگرام هستید از داخل اکانت دوم خود نوتیفیکشنش دریافت میکنید. در ضمن این باگ توسط چمدین نفر دیگر نیز گزارش شده است.

  3. سلام.اینکارهایی ک گفتین بیفایده بود.وقتی وارداینستاگرام میشم ن دایرکت نیادبالا برام ن سرچ جهانی فقط صفحه اصلی اینستاگرامم هستش.حتی نمیتونم تغییر رمزم بدم.بنظرتون هک شدم؟؟کلاهیچی توش نمیتونم انجام بدم .ن پیامی میاد ن پیامی میتونم بدم.

    1. نه به احتمال زیاد اکشن بلاک شدید(یا حتی بلاک دائمی) و باید راه های رفع بلاکی رو انجام بدید

  4. کسی بهم پیام میده بزای من اصلا نمیاد اگه صفحش بسته باشه وبرای اون میزنه این پیج دریافت پیام از همه را مجاز نمیکند
    تنظیماتم چک کردم?

    1. اول وارد تنظیمات بخش نوتیفیکیشن بشید، دایرکت مسیج رو انتخاب کنید. اگه قسمت مسیج روی off باشه پیام ها دریافت نمیشن.
      اگه روی حالت آف نبود، اکانتتون رو روی یک گوشی دیگه قرار بدید ببینید مشکل حل میشه یا از صفحه خودتون هستش مشکل.

  5. سلام ممنون از مطالب مفید تون. یه سوال داشتم ممنون میشم راهنمایی کنید. چرا پیام هایی که میفرستم از دایرکت ارسال میشه ولی عکس نه؟

  6. سلام وقت شما بخیرمن اصلا اینستاگرامم بالا نمیاد چه برسه به دایرکت چه راه حلی دارید؟ در ضمن تمام این راه حل هارو هم امتحان کردم

    1. سلام روزتون بخیر. اول مطمئن شوید که از همان ورژن گوشی قبلی تان استفاده می کنید و اگر حل نشد موارد های گفته شده در مقاله را بررسی کنید.

      1. سلام وقت بخیر
        تو دایرکت های من موردی هس
        مثلا تو استوری ها نگا نیکنم میبینم ۵ نفر ریپلی کردن اما داخل دایرکت ها دیده نمیشه
        با پیج های دیگه خودمون پیام دادیم نیومد
        چند پیج کاری دارین اما یکی به مشکل خورده
        دایرکت هاش به شدت کمه
        تو استوری ها میبینم چند نفر ریپلی کردن اما تو دایرکت دیده نمیه
        فقط هرزگاهی دایرکت میادش
        کار های بالا رو همه شو انجام دادم
        میشه کمکم کنین
        البته بگم پیج رو چند گوشی نصبه

        1. سلام دوست عزیز هر راهنمایی بود تو فیلم و محتوایی که در مقاله بودش گذاشته شده و بیشترین علت به خاطر چند گوشی بودن پیجتون هستش یا از تنظیمات گویتون هستش یا ورژن قدیمی استفاده میشه یا به خاطر تنظیمات اینترنتتون هستش یا مشکل اینترنت دارید یا حافظه گوشیتون پر هستش و خیلی از علت هایی که ما خدمتتون عرض کردیم باعث ایجاد این مساله میشن و باید همه مراحل رو طبق مطالب مقاله جلو برید تا ببینید مشکلتون حل میشه یا خیر

        2. هسلام من نمیخام پیام هارو ب صورت ریکویست دریافت کنم
          میخام ب صورت مستقیم همه بتونن بدون پذیرفتن درخواست بهم پیام بدن
          چیکار کنم؟

          1. سلام به ستینگ خود بروید سپس به سمت privacy و بعد messages بروید. در انجا میتوانید انتخاب کنید که چه فرستادن پیام به شما محدودیتی داشته باشد یا خیر.

  7. سلام وقت بخیر پیج کاریم چند وقتیه که دایرکت براش نمیاد ینی فقط افرادی که فالو دارن پیج رو میتونن پیام بدن بهم و نمیدونم چطوری درستش کنم اگه میشه راهنماییم کنید

    1. سلام وقت بخیر. روی نسخه دسکتاپ هم تست کنید ببینید مشکل همچنان وجود داره؟(یا حتی اگه گوشی شما اندرویدی هست با شبیه ساز اندروید روی کامپیوتر تست کنید)
      همچنین به قسمت privacy اکانت برید، messages رو بزند در بخش potential دقت کنید که روی گزینه message requests باشه

      1. سلام پیج من همین مشکل رو داره و توی تنظیمات همه چیزش درسته میشه لطفا راهنماییم کنید؟کسب و کارم داره دچاره مشکل میشه

          1. منم همین مشکل رو دارم
            یعنی فقط کسایی که من فالوشون کردم میتونن دایرکت بدن کش و دیتا رو هم پاک کردم حتی از بیزینس به شخصی عوض کردم و پرایوت کردم دوباره بیزینس کردم ولی درست نشد همه تنظیماتشم درسته ممنون میشم راهنمایی کنید

    2. منم این مشکل و دارم مشکل شما حل شد میگن باید یه پیام به اینستا ارسال کنی اگه کسی سراغ داره برام بفرسته

      1. برای آمدن پیام در دایرکت اینستاگرام:
        به پروفایل خود > تنظیمات > حریم خصوصی > پیام ها بروید. در بخش «درخواست‌های پیام»، «همه» را به جای «افرادی که دنبال می‌کنید و افرادی که قبلاً با آنها پیام داده‌اید» را انتخاب کنید. اگر درست نشد، مشکلی رو که دارید رو با پشتیبانی اینستاگرام درمیون بگذارید

  8. فقط با فیلتر شکن وارد اینستا بشید و از اول کاراش با فیلتر شکن باشه….برای اینستا فیلتر شکن رو کلا روشن کنید
    برای ساختن یا ورود به ایمیل هم با فیلتر شکن اقدام کنید و الا ارور میده

  9. سلام وقت بخیر خسته نباشید
    در دایرکت من نوشته درخواست ها یک ولی وقتی میزنم هیچ درخواستی نیست همون یک مونده اینستاگرامم آپدیت کردم گوشیو روشن خاموش کردم با فیلتر شکن هم اومدم ولی حل نشده میشه راهنمایی کنید

    1. سلام وقت بخیر. اگه اینستاگرام شما بروز با بالای صفحه TOP REQUESTS وجود داره. اونو بزنید و بعدش ALL REQUESTS رو انتخاب کنید ببینید مشکل حل میشه؟

  10. سلام وفت بخیر من دایرک برام بالا میاد ولی ویس ها نه . پیام های دیگه همون شخص هم میاد ولی اصلا وویسی نیست چیکار کنم

    1. سلام وقت بخیر. در مرحله اول گوشیتون رو ری استارت کنید. بعد اینستاگرام رو به اخرین نسخه آپدیت کنید. مشکل حل میشه

  11. سلام من هم مشکلم همینه تا کسیو فالو نداشته باشم نمیتونه پیام بده چند ماهه اینجوریه چکار کنم پیج کاری دارم ???

    1. سلام، وقت بخیر
      اگر تمام راه حل هارو انجام دادین و نتیجه نگرفتین، احتمالا حافظه Cache پر شده. برای پاک سازی حافظه Cache وارد تنظیمات Settings بشید. از بخش APP یا برنامه ها، اینستاگرام رو پیدا کنید. بعد گزینه Clear cache رو انتخاب کنید.

  12. سلام.از دیروز پیامی نمیتونم ارسال کنم دایرکت. ولی پیام میادبرام اما جواب میدم ارسال نمیشه. تمام راه هارورفتم.نشد

    1. سلام، وقت بخیر
      گاهی این مشکل به دلیل سرعت پایین اینترنت اتفاق میوفته. بهتره سرعت اینترنت رو بررسی کنید.

  13. من تموم نکاتی ک توی ویدیو گفتین رو انجام دادمه ولی وقتی بم پیام میدن برای من نمیاد تا زمانی ک من بهشون پیام بدم بعد میتونن تکس بدن توی تنظیمات هم علامت زدم ک همه میتونن بم پیام بدن و اگ منو فالو نداشته باشن اصلا نمبشه پیام بدن پیج کاریه و چندماهه اینطور شده
    چیکار کنم

    1. سلام، وقت بخیر
      برنامه رو به روز رسانی کنید. اگر برطرف نشده بود اینستاگرام رو حذف و مجددا نصب کنید.

      1. سلام به پروفایل خود > تنظیمات > حریم خصوصی > پیام ها بروید. در بخش «درخواست‌های پیام»، «همه» را به جای «افرادی که دنبال می‌کنید و افرادی که قبلاً با آنها پیام داده‌اید» را انتخاب کنید.

  14. سلام وقت بخیر ممنون از سایت خوبتون
    مدتیه که بعضی افراد نمیتونن به اکانتم دایرکت بدن و با پیام تا شمارو فالوو نکنه نمیتونین پیام بدید مواجه میشن
    تنظیمات اکانت هم اوکیه ولی بعضیا هم میتونن علت چیه باگه؟؟یا اکانتم مشکل داره

    1. چند دلیل احتمالی وجود دارد که چرا برخی نمی‌توانند در اینستاگرام به شما پیام بدهند مگر اینکه شما را دنبال کنند، در حالی که برخی دیگر می‌توانند: حریم خصوصی حساب شما: محتمل‌ترین دلیل این است که حساب شما خصوصی است. وقتی حساب شما خصوصی است، فقط افرادی که شما آنها را به عنوان دنبال کننده تایید می‌کنید می‌توانند پست ها و استوری های شما را ببینند و برای شما پیام‌های مستقیم ارسال کنند. برای بررسی خصوصی بودن حسابتان، به پروفایل خود بروید، روی دکمه منو (سه خط) ضربه بزنید، سپس روی «تنظیمات» و «حریم خصوصی» بزنید. اگر «حساب خصوصی» روشن است، آن را خاموش کنید. تنظیمات پیام: در تنظیمات حریم خصوصی خود، می توانید بیشتر کنترل کنید که چه کسی می تواند مستقیماً به شما پیام دهد. بررسی کنید که آیا «درخواست‌های پیام» روی «فقط افرادی که دنبال می‌کنید» یا «همه» تنظیم شده است. تغییر آن به «همه» به هر کسی اجازه می‌دهد تا درخواست پیامی برای شما ارسال کند، حتی اگر شما را دنبال نکند. محدودیت‌های دیگر کاربران زیر 18 سال: اینستاگرام ارسال پیام مستقیم را برای کاربران زیر 18 سال فقط به افرادی که آنها را دنبال می‌کنند محدود می کند. این آنها را از تماس ناخواسته محافظت می کند. محدودیت موقت: اگر شخصی خیلی سریع پیام‌های زیادی ارسال کرده است، اینستاگرام ممکن است به طور موقت توانایی او را برای ارسال پیام‌های بیشتر، از جمله برای افراد غیرفالوور، محدود کند. مسائل فنی: اشکال در موارد نادر، ممکن است یک باگ یا اشکال موقت در اینستاگرام باشد که باعث این مشکل شده است. می‌توانید برنامه را مجدداً راه‌اندازی کنید، آن را به آخرین نسخه به‌روزرسانی کنید یا مشکل را به اینستاگرام گزارش دهید. امیدوارم این نکات به حل مشکل شما کمک کند.

  15. سلام روز بخیر چند روز هست ریکویست مسیج برام نمیاد چک کردم دیدم روی اف هست هر کاری میکنم دکمه آن فعال نمیشه چکار کنم؟

    1. سلام منظور شما از «پیام درخواست» اینه که: از افرادی که دنبال نمی‌کنید درخواست پیام دریافت می‌کنید؟ اینستاگرام به هر کسی اجازه می‌دهد پیامی را برای شما ارسال کند که می‌توانید آن را بپذیرید یا نادیده بگیرید. درخواست پیام برای گروه‌های خاصی از افراد روشن شود؟ می‌توانید بر اساس اینکه چه کسانی شما را دنبال می‌کنند، دوستان فیس‌بوک شما هستند یا شماره تلفن شما را در مخاطبین خود دارند، کنترل کنید که چه کسی می‌تواند برای شما درخواست پیام ارسال کند. من می‌توانم شما را از طریق هر یک از گزینه ها بسته به آنچه که به دنبال آن هستید راهنمایی کنم! در اینجا مراحل هر کدام آورده شده است: گزینه 1: دریافت درخواست پیام از همه: برنامه اینستاگرام را باز کنید و به پروفایل خود بروید. روی دکمه منو (سه خط افقی) در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید. تنظیمات را انتخاب کنید. به حریم خصوصی بروید. به پایین اسکرول کنید تا به پیام‌ها بروید. برای هر دسته (به عنوان مثال، “فالوورهای شما”، “افرادی که آنها را دنبال نمی کنید”، “دوستان فیس بوک”، “دیگران در اینستاگرام”)، به جای “دریافت نمی شود”، درخواست های پیام را انتخاب کنید. گزینه 2: درخواست های پیام را برای گروه های خاص روشن کنید: همان مراحل گزینه 1 (تنظیمات > حریم خصوصی > پیام ها) را دنبال کنید. برای هر دسته‌ای که می‌خواهید درخواست‌ها را مجاز کنید، درخواست‌های پیام را انتخاب کنید. در صورت تمایل می‌توانید دسته‌های دیگر را روی «دریافت نشود» بگذارید. به یاد داشته باشید، هنگامی که درخواست‌های پیام را فعال کردید، افرادی که در آن دسته‌ها قرار می‌گیرند می‌توانند پیامی را برای شما ارسال کنند که می‌توانید آن را بپذیرید یا نادیده بگیرید. این ایده خوبی است که همیشه در مورد پذیرش پیام های افراد غریبه محتاط باشید. اگر سؤال دیگری دارید یا می خواهید در مورد هر یک از این مراحل توضیح دهید، به من اطلاع دهید.

  16. با سلام چرا د ر نسخه تحت وب اینستاگرام نمی تونم در دایرکت پیامی بخونم یا ارسال کنم؟

    1. سلام
      روش اول برای ارسال پیام دایرکت از طریق نسخه وب:
      در روش اول کافیست روی آیکون دایرکت کلیک کنید.
      از میان لیست مخاطبان خود، مخاطب مورد نظر را بیارید.
      روی اسم مخاطب کلیک کنید و پیام خود را بنویسند.

      روش دوم برای ارسال پیام دایرکت از طریق گوگل:
      در صورتی که تا کنون به فرد مورد نظرتان پیامی ارسال نکرده‌اید، می‌توانید از روش دوم ارسال پیام در دایرکت اینستاگرام در گوگل استفاده کنید.

      به منظور این کار کافیه به بخش دایرکت اینستاگرام در گوگل مراجعه کنید.

      آیکون مداد موجود در صفحه را انتخاب کنید.
      در قسمت سرچ نام کاربری فرد مورد نظرتان را جستجو و انتخاب کنید.
      روی گزینه‌ی Next کلیک کنید تا فرد به لیست مخاطبین دایرکت اضافه شود.

  17. سلام من پیج کاری دارم و افراد بهم میگن که گزینه پیام براشون نمیاد نمیتونن پیام بدن دایرکتم و براشون مینویسه تا این حساب شمارو دنبال نکنه نمیتونید پیام بدید
    من کش اینستاپاک کردم ری استارت کردم از اکانت خارج شدم وارد شد بازم نشد میشه راهنماییم کنید؟

    1. سلام به پروفایل خود > تنظیمات > حریم خصوصی > پیام ها بروید. در بخش «درخواست‌های پیام»، «همه» را به جای «افرادی که دنبال می‌کنید و افرادی که قبلاً با آنها پیام داده‌اید» را انتخاب کنید.

  18. سلام روزبخیر من پیجک بیزنسی هست و هرکسی که میخواد برای اولین بار بهم پیام بده مینویسه “نمیتوانید به این حساب پیام دهید،مگر اینکه شما را دنبال کن” تو رو خدا بگید چیکار کنم؟

    1. سلام به پروفایل خود > تنظیمات > حریم خصوصی > پیام ها بروید. در بخش «درخواست‌های پیام»، «همه» را به جای «افرادی که دنبال می‌کنید و افرادی که قبلاً با آنها پیام داده‌اید» را انتخاب کنید.

    2. منم این مشکل رو دارم متاسفانه. الان بیشتر از 6 ماهه که دارم. فروش به شدت کاهش پیدا کرده. هرچی هم پیام به help اینستاگرام دادم فایده نداشت. همه تنظیماتم هم درسته

      1. سلام
        برای آمدن پیام در دایرکت اینستاگرام:
        به نمایه خود > تنظیمات > حریم خصوصی > پیام ها بروید. در بخش «درخواست‌های پیام»، «همه» را به جای «افرادی که دنبال می‌کنید و افرادی که قبلاً با آنها پیام داده‌اید» را انتخاب کنید. اگر درست نشد، مشکلی رو که دارید رو با پشتیبانی اینستاگرام درمیون بگذارید.

  19. سلام نکاتی که گفتید رو همرو انجام داد ریستارت و خالی کرده حافظه گوشی و cache اینستا و همینطور بروز رسانی و همه کارایی که گفتید کردم توی تنظیماتم رفتم دایرکت ریکوئستم روشنه ولی همچنان حدود شش ماهی هست که یه نفر توی ریکوئست دایرکت بهم پیام میده نوتیفش بالای گوشیم میاد ولی وقتی میرم توی ریکوئست دایرکتا هیچی یهم نشون نمیده ، هیچ پیامی ازون طرف نیست و صفحه خالیه!! چیکار باید بکنم؟! لطفا راهنمایی کنید ممنون.

    1. سلام این یک باگ هست.
      میتونید این را با پشتیبانی اینستاگرام نیز درمیون بگذارید.

  20. سلام اینستاگرام من به باگ خورده ینی تافالو نکنم نمیتونن به دایرکت بدن ریکوئستام هم روشنه دیلیتم زدم ولی بازم اینجوریه توروخدا بگین چیکار کنم درس شه

    1. سلام احتمال دارد شخصی که شما در تلاش برای پیام دادن هستید، یک اکانت پرایوت دارد و درخواست شما را قبول نکرده است. و یا اینستاگرام فعالیت غیرطبیعی از سوی شما دیده و به صورت موقت فعالیت شما را محدود کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا