اینستاگرام

چگونه پیج اینستاگرام را بازیابی کنیم؟

یکی از مشکلات اساسی، که ممکن است صاحبان پیج‌های اینستاگرام با آن مواجه شوند، بازگردانی پیج اینستاگرام در مواقعی است که حساب کاربری حذف یا غیرفعال شده است. اگر شما نیز در چنین وضعیتی قرار دارید، در این مقاله از طریق شماره تماس و ایمیل به صورت کامل توضیح خواهیم داد که چگونه پیج اینستاگرام خود را بازیابی کنید. پس با ما همراه باشید.

آموزش ویدیویی بازگردانی پیج اینستاگرام

اینستاگرام این فضا را فراهم کرده است که به راحتی بتوانید پیج قبلی خود را با دسترسی به نام کاربری بازیابی کنید. اما گاهی ممکن است رمز عبور خود را فراموش کنید. برای اینکه سریع‌تر یاد بگیرید، چطور می‌توانید در این صورت پیج خود را برگردانید، پیشنهاد می‌کنیم، ویدیوی آموزشی زیر را از دست ندهید

نحوه بازگردانی پیج دیسیبل شده

بازیابی یک حساب کاربری دیسیبل شده در پلتفرم‌های اجتماعی مانند اینستاگرام انجام پذیر است اما نیازمند تعهد و پیگیری است. در اینجا چند مرحله مهم برای بازگردانی پیج دیسیبل شده آورده شده است:

  1. تعهد به رعایت قوانین: ابتدا باید مطمئن شوید که حساب کاربری شما همه قوانین و مقررات پلتفرم را رعایت کرده و هیچ تخلفی انجام نداده. در غیر این صورت بازیابی حساب شما بسیار دشوارتر خواهد بود.
  2. تماس با پشتیبانی: به عنوان گام اول تلاش کنید که با تیم پشتیبانی پلتفرم تماس بگیرید و دلیل این مشکل را بپرسید. این مرحله ممکن است زمان‌بر باشد.
  3. دنبال کردن دستورالعمل‌ها: پلتفرم‌های اجتماعی معمولاً دستورالعمل‌های خاصی برای بازیابی حساب‌های دیسیبل شده دارند. دستورالعمل‌ها را با دقت کامل دنبال کنید و تمام موارد مورد نیاز را نیز انجام دهید.
  4. تأیید هویت: ممکن است نیاز باشد که هویت خود را تایید کنید بنابراین؛ ارائه اطلاعات شخصی یا مدارک معتبر لازم است. سعی کنید همه این مراحل را با دقت و به درستی انجام دهید.
  5. صبوری: بازیابی یک حساب کاربری دیسیبل شده ممکن است مدت زمان زیادی طول بکشد. باید صبور باشید و تا زمانی که پاسخ رسمی از پلتفرم دریافت نکرده اید، منتظر بمانید.
  6. پیگیری: اگر پس از مدتی هیچ پاسخی دریافت نکردید، می‌توانید به پیگیری فرآیند بازیابی ادامه دهید و مجدداً با تیم پشتیبانی تماس بگیرید.

توجه داشته باشید که هر پلتفرم اجتماعی قوانین و روش‌های خاصی برای بازیابی حساب‌های دیسیبل شده دارد. بنابراین، بهتر است به وبسایت رسمی آن پلتفرم مراجعه کرده و دستورالعمل‌های آن را دنبال کنید. بعد از دسترسی دوباره به اکانت خود کافی است دوباره با هر دستگاهی که دارید وارد حساب خود شوید. در این مرحله، حساب شما به طور خودکار دوباره فعال می‌شود.

بازیابی پیج اینستاگرام چگونه است؟

آیا می‌دانید عدم نمایش پست های جدید اینستاگرام چیست؟

3 روش متفاوت بازگردانی پیج اینستاگرام

همه روزه هنگام استفاده از اپلیکیشن‌های مختلف از رمز های متفاوتی برای امنیت بیشتر استفاده می‌شود اما گاهی ممکن است رمز عبور خود را فراموش کنیم. در صورتیکه به هر دلیلی رمز اینستاگرام خود را فراموش کردید، برای بازیابی آن می‌توانید از روش‌های متفاوتی استفاده کنید. سه روشی که در ادامه قرار داده شده اند، روش‌هایی هستند که می‌توانید به کمک آنها اکانت خود را برگردانید.

بازیابی حساب اینستاگرام از طریق شماره تلفن همراه

یکی از راهها برای بازیابی حساب اینستاگرام قبلی خود استفاده از شماره تلفنی است که آن را در حساب خود ثبت کرده‌اید. اگر تاکنون شماره تلفنی به حساب خود اضافه نکرده اید، بهتر است هرچه سریع‌تر این کار را انجام دهید که در آینده با مشکل روبه‌رو نشوید. می‌توانید به سادگی این کار را به ترتیب مراحل زیر انجام دهید: 

  • ابتدا اپلیکیشن اینستاگرام را باز کنید.
  • نام کاربری خود را وارد کرده و روی گزینه “ فراموشی رمز عبور” کلیک کنید.
  • در این مرحله، شماره تلفنی را که با آن حساب اینستاگرام ساخته‌اید، وارد کنید.
  • یک لینک به شماره تلفن شما ارسال می‌شود که باید این لینک را باز کنید.
  • سپس، صفحه‌ای ظاهر می‌شود که شامل دو کادر است. پسورد جدید خود را در هر دو کادر به یک شکل وارد کنید.
  • روی گزینه “ بازنشانی رمز عبور ” کلیک کنید. با این کار، با نام کاربری قبلی و رمزی جدید به حساب قبلی خود وارد خواهید شد.

بازیابی حساب اینستاگرام از طریق شماره تلفن همراه

بازگردانی پیج اینستاگرام از طریق ایمیل

استفاده از ایمیل یکی دیگر از روش‌های بازیابی پیج در اینستاگرام است. اگر در زمان ایجاد حساب کاربری، ایمیل خود را وارد کرده باشید می‌توانید در زمان بازگردانی از این روش استفاده کنید. در ادامه تمامی مراحل به شما عزیزان توضیح داده شده:

  • برای بازیابی صفحه اینستاگرام، اپلیکیشن را باز کنید.
  • در پایین روی گزینه “ get help signing in ” بزنید.
  • حالا ایمیل یا نام کاربری خود را وارد کرده و روی گزینه “ ok ” کلیک کنید.
  • در این مرحله یک ایمیل از طرف اینستاگرام به شما ارسال می‌شود که لازم است آن را ببینید.
  • لینکی که برای شما ارسال شده است را باز کرده و روی گزینه  “ reset your Instagram password ”  بزنید
  • حالا می‌توانید دوباره وارد اینستاگرام شوید که دو قسمت رمز ورود را نمایش می‌دهد.
  • رمز جدید و مورد نظر خود را در دو قسمت وارد کرده و در آخر روی گزینه “ reset password ” کلیک کنید.

بازیابی حساب اینستاگرام از طریق شماره ایمیل

مراحل بازگردانی پیج اینستاگرام با حساب فیسبوک

روش سوم برای بازیابی صفحه اینستاگرام این است که از طریق حساب فیسبوک خود عمل کنید. اگر جزئیات حساب فیسبوکتان را دارید، می‌توانید از طریق آن به بازیابی صفحه اینستاگرام خود بپردازید:

ضمنا، به خاطر داشته باشید که باید از قبل حساب فیسبوکتان را به حساب اینستاگرام خود وصل کرده باشید.

  • برای اولین مرحله صفحه اینستاگرام را باز کنید و روی گزینه “ log in with Facebook ” کلیک کنید.
  • یک صفحه باز می‌شود که دارای دو قسمت است. در آن دو قسمت، اطلاعات حساب فیسبوک خود را وارد و روی” “ log in بزنید.
  • سپس روی “connect to Facebook” کلیک کنید.

حالا می‌توانید با استفاده از هر یک از روش‌های گفته شده در قسمت بالا به آسانی صفحه خود را بازیابی کنید.

بازیابی حساب اینستاگرام از طریق حساب فیسبوک

برای تغییر ایمیل و شماره تلفن اینستاگرام مقاله ما را ازدست ندهید.

چند نکته ضروری قبل از حذف پیج اینستاگرام 

توصیه می‌کنیم نکات مطرح شده در این بخش را به دقت مطالعه کنید؛ زیرا در صورت حذف اکانت، بازیابی صفحه اینستاگرام ممکن است مستلزم زمان و زحمت باشد. 

  • زمان مورد نظر برای بازگشت به پیجِ حذف شده

 اگر پیج خود را به طور دائمی حذف کنید و بخواهید آن را برگردانید، باید یوزرنیم و پسورد خود را نگه داشته باشید. اگر پیج را به مدت ۱ تا ۲ سال حذف کنید، اینستاگرام تمام اطلاعات و محتوای مربوط به آن را حذف میکند و دیگر امکان بازگردانی آن وجود ندارد.

  • تعداد دفعات غیرفعال سازی پیج اینستاگرام 

توجه داشته باشید که هر هفته فقط یک بار، میتوانید پیج خود را دی اکتیو کنید.

  • عدم بازگشت به اطلاعات قبلی

یکی از نکات مهم که باید قبل از هر چیزی بدانید این است که اگر پیج خود را حذف کامل کنید، دیگر امکان بازگشت به پیج  وجود ندارد. اما اگر پیج خود را حذف موقت کنید، اینستاگرام پست‌ها و فعالیت‌های شما را مخفی میکند و با بازیابی حساب کاربری خود در اینستاگرام، می‌توانید به تمامی اطلاعات خود شامل دوستان، پست‌ها، نظرات و حتی پیام‌های مستقیم خود دسترسی پیدا کنید. 

دیگر نگران مشکل ساخت اکانت اینستاگرام نباشید. 

سخن نهایی

بازگردانی پیج اینستاگرام از طریق روش‌های متعددی امکانپذیر است. اما لازم است به خاطر بسپارید که همواره شماره موبایل و آدرس ایمیل خود را در حساب کاربریتان ثبت کنید که در مرحله بازیابی به مشکل برنخورید. در این مقاله نیز سه روش بازگردانی پیجهای اینستاگرام با کمک شماره تلفن، ایمیل و حساب فیسبوک پرداخته شد.

 

سوالات متداول بازگردانی اکانت اینستاگرام

آیا بازگردانی اکانت اینستاگرام به وسیله ایمیل امکان‌پذیر است ؟
بله برای بازگردانی اکانت سه روش وجود دارد از طریق ایمیل ،شماره موبایل و فیسبوک میتوان این کار را انجام داد.
اگر اکانت اینستاگرام حذف شود امکان بازیابی اکانت وجود دارد ؟
اگر اکانت شما دی اکتیو شود یا حذف موقت انجام گیرد میتوان اکانت اینستارام را برگرداند اما در صورت حذف دائمی امکان پذیر نیست.
چگونه حساب غیر فعال شده اینستاگرام را فعال کنیم؟
برای فعال کردن حساب غیر فعال شده اینستا، به جز اقدام از طریق خود برنامه اینستاگرام، راه های دیگری نیز وجود دارند که شما می توانید توضیحات مقاله را مطالعه کنید.
چگونه می توانم رمز عبور اینستاگرام خود را بدون رمز عبور قدیمی تغییر دهم؟
برای تغییر رمز عبور اینستاگرام خود بایستی با رمز عبور قبلی خود وارد اپلیکیشن شوید. پس از ورود به سیستم، روی نماد چرخ دنده در بالای صفحه کلیک کنید تا منوی تنظیمات باز شود. سپس از آنجا بر روی گزینه “رمز عبور” کلیک کنید و یک رمز عبور جدید را وارد کنید.
چگونه پسورد اینستاگرام خود را بدون رمز قدیمی بازنشانی کنم؟
جهت بازیابی رمز عبور می‌توانید به اپلیکیشن اینستاگرام در گوشی خود مراجعه نموده و روی گزینه “فراموشی رمز عبور” کلید زده و عمل نمایید. به شما درخواست میشود نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را وارد نمایید و در ادامه رمز عبور جدید برای شما ارسال میگردد.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۱۰۵ رای

پانیذ هاشمی

مگر غیر این است که هدف همه ما در نهایت کاشت بذر درک معنای زندگی و پرورش آن است؟ مسیر من برای پرورش آن بذر از جهان تکنولوژی می‌گذرد و هدف گسترش آن تا دورافتاده‌ترین نقطه‌های ذهن آدمی است.

425 دیدگاه

  1. سلام وقت بخیرمن گوشیم ریست کردم الان هم نام کاربری میدونم هم رمزم ولی هرکدی که میده به اون شماره ای که دیگه دراختیارم نیست چیکارکنم ممنونومیشم کمکم کنین

    1. سلام دوست عزیز شما باید به افرادی که بازگردانی پیج انجام میدن مراجعه کنید سایت هایی در این زمینه وجود دارند که معرفی میکنند

        1. به قولدر اسپم ایمیل خود مراجعه کنید و همپنین مطمئن شوید که می‌توانید از اینستاگرام پیام دریافت کنید سپس اگر باز هم نتوانستید می‌توانید به پپشتیبانی اینستاگرام مراجعه کنید.

  2. سلام عرض ادب خدمت ادمین محترم و زحمت کش این سایت پر محتوا ?
    جا داره از طرف تک تک دوستان تقدیر و تشکر کنم از ادمین عزیز بابت تولید این موضوع بسیار کاربردی?
    با توجه به یکسری نظرات که دوستان گذاشته بودن متوجه شدم که بعضی از افراد هنوز با توجه به راهنمایی های ادمین بازم موفق نشده اکانت اینستاگرام خود را بازگردانی کنه❌
    دوستانی که نتونستن میتونند با بنده در ارتباط باشن با تا در کمترین زمان ممکن پیجشون رو بازگردانی کنم
    بنده فرید جوادی هستم
    ممنون میشم ادمین نظر منو تایید کنه تا ماهم کمکی به هم وطنامون کرده باشیم

    1. با سلام ممنون از توجهی که به مطالب و مقاله مون داشتید ما برای همکاری بیشتر و اینکه کمکی کرده باشیم لینک پنل رو خدمتتون ارسل کردیم تا ثبت نام داشته باشید و از طریق تیم پشتیبانی راهنمایی بشید
      https://panel.followeran.com/signup چون بسیاری از کاربران به این بازگردانی پیج در سایتمون نیازمند هستند

    2. سلام.‌من حسابم را حذف کردم. الان میخاهم برگردونم. کد های پشتیبان میخاد . متاسفانه گمشون کردم . لطفا کمکم کنین .سپاس

      1. سلام برای بازگرداندن اکانت اینستاگرام باید به شماره تلفن و یا ایمیل خود دسترسی داشته باشید.
        در غیر این صورت از پشتیبانی اینستاگرام درخواست کمک کنید.

      1. سلام شما اگه ایمیل، آیدی و شماره ای که با آن اینستاگرام خود را درست کرده اید را داشته باشید به راحتی میتونید اکانت خود را برگردانید مگر اینکه بن شده باشید.
        اگر کمک بیشتری میخواهید بیشتر توضیح بدید.

    3. سلام ،کد کاربری و رمز و جی‌میل دارم ولی شماره ای ک دادم اینستا دست رسی ندارم واسه اثبات هویت نمی‌ذاره وارد پیجم بشم ،راهی هست بتونم پیجمو بیارم بالا

      1. سلام در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید و یا به شماره مرتبط با حساب خود دسترسی پیدا کنید، اینستاگرام میتواند لینک لاگین برای شما ارسال بکند.

    4. سلام ببخشید من میتونم ازتون. کمک بگیرم؟ اگه امکانش هست برام شماره تماس میزارید باهاتون تماس بگیرم؟ پیج اینستام رو میخوام برگردونم.

      1. سلام سوالی دارید بفرمایید.
        برای بازگرداندن اکانت اینستاگرام شما میتونید با استفاده از ایمیل و یا شماره ای که با آن اینستاگرام خود را ساخته اید به همراه آیدی خود اقدام نمایید.

  3. سلام خسته نباشید شرمنده مزاحم میشم عه ببخشید من چنتا اکانت ساخته بودم و خیلی بودن ولی الان می خام پاکشون کنم ولی نمی تونم واردشون شم نمی دونم باید چیکار کنم بعضیاشون شماره تلفن و ایمیل ندارن اگه میشه لطفا میشه راهنماییم کنید چیکار کنم
    ممنونم منتظر پاسخ شما هستم

    1. سلام شما باید به افراد یا سایت هایی مراجعه کنید که بازگردانی اکانت اینستاگرام رو انجام بدن

  4. سلام و درود
    یه سوال داشتم
    من با یک نفر در اینستا در ارتباط بودم و یدفه پیج اون طرف پاک شد و همدیگه را گم کردیم . چطوری میتونم پیج های دیگه ی مربوط به اون شخص را پیدا کنم؟

    1. سلام من پیجم پاگ‌گردم و خیلی وقته.الان ک میخواستم وارد بشم‌میگفت رمز عبور اشتباهه.بعد از کلی تلاش اون اکانت روی شماره م وصل بود و رفتم شماره رو باز گرفتم و العان هرکار میکنم به خطم‌اس ام اس نمیده. مشکلی چیه آیا میشه کاری کرد ؟

      1. سلام چند کار وجود دارد که میتوانید برای رفع اشکال از انها استفاده کنید:
        شماره تلفن خود را برسی کنید و مطمئن شوید که ان را درست وارد کرده اید و به حساب کاربری شما لینک شده است.
        چند ساعت صبر کنید و دوباره امتحان کنید.
        تنظیمات گوشی خود را برای هرگونه محدودیت در دریافت پیامک بررسی کنید.
        کش اپلیکیشن اینستاگرام خود را پاک کنید
        برنامه اینستاگرام را حذف کنید و دوباره بریزید
        با پشتیبانی اینستاگرام تماس بگیرید.
        مطمئن شوید که اتصال شبکتون پایدار هست. سعی کنید با دستگاه دیگری وارد اینستاگرام شوید و اگر با دستگاه دیگری وارد ان شدید یعنی مشکل از گوشی شماست.

  5. مررسی از محتوای خوبتون
    من پیجم پریده بود با اموزش هایی که شما دادین برگشت
    خییلی ممنونم ?

  6. سلام پیج من به مدت ۳۰ روز تعلیق شده بود و من تمام فرمهارو پر کردم که با پیام اول تایید کنید این شما هستین بعدا.درصورتی که من دسترسی به پیجم نداشتم الان میگه سی روز شما گذشته من هیچ گونه نمیتونم پیجم رو برگردونم؟

    1. سلام دوست عزیز این مشکل رو باید توسط افراد یا سایت هایی که بازگشت اکانت انجام میدن بپرسید یا از خود اینستاگرام پیگیر باشید عذرخواهی میکنیم

  7. سلام من خط ام رو گم کردم ب ایمیل ام هم دسترسی ندارم فقط اکانت رو میدونم و رمز اش، رو باید چکار کنم

    1. سلام اول سعی کنید با همان وارد بشید اگه نتونستید از پشتیبانی اینستاگرام میتونید درخواست کنید که جی میل شما را به شما بگه.

  8. سلام خسته نباشید
    من دیروز اینستامو بروز کردم الان نه با vpn میاد نه بدون vpn
    با یه گوشی دیگه هم که پیجمو میزنم نمیاره میشه بگین مشکلش چیه

    1. سلام احتمال داره که باگ موقت باشه اگر درست نشد با پشتیبانی اینستاگرام تماس بگیرید.

  9. سلام ،من چند روزه گوشیم ریست کردم ازطریق شماره کد برام ارسال نمیشه ، با ایمیل نمیتونم بازنشانی گذرواژه بزنم . ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. سلام اول مطمئن بشید که کد ارسال شده در اسپم باکس قرار نمیگیره، مطمئن شوید که آخرین نسخه اینستاگرام را نصب کرده‌اید و میتونید گوشی خود را خاموش روشن کنید و یا کش گوشی خود را خالی کنید.
      اگه این روش ها کار نکرد با پشتیبانی اینستاگرام تماس برقرار کنید.

  10. سلام من اینستاگرام رو که حذف کردم رمزی که با اون وارد اکانتم شدم رو یادم نمیاد و ایمیل قبلیم هم در دسترس نیست راهی وجود داره که وارد اکانتم شم؟

    1. سلام میتونید با داشتن ایدی اینستاگرام و برقراری تماس با پشتیبانی اینستاگرام جیمیل خود را بگیرید.
      در غیر این صورت روشی وجود ندارد.

  11. سلام خسته نباشید من گوشیم دیروز ریست زدم الان نمیتونم وارد یگپیجام بشم روشون فقط یه ایمیل بازیابی بوده اما وقتی ایمیلو وارد میکنم میگه لینک بازیابی به ایمیل ارسال شده اما دقیقا این لینک بازیابی ب ایمیلم نمیاد . .

    1. با سلام و وقت بخیر. فولدر اسپم جیمیل خود را چک کنید. در ضمن اگر فیسبوک دارید و اکانت های اینستاگرام و فیسبوکتون به هم لینک شدن میتونید رمزتونو از طریق تاییدی فیسبوک تغییر بدهید. با ارائه‌دهنده خدمات ایمیل خود تماس برقرار کنید و مطمئن شوید که از @instagram.com میتوانید ایمیل دریافت بکنید.

  12. سلام من سره کامنت گزاشتن اکانت دیسیبل شد چند بار برگردوندمش ولی الان دیگه اصلا برنمیگرده تو سایت میرم مشخصات میدم توضیحاتم میدم فقط رمزو میگه عوض کن هیچ اتفاقی هم نمیوفته رو هواست میشه راهنمایی کنید

    1. سلام باید رمز را عوض کنید و سپس تا چند وقت فعالیت خود را کاهش بدهید تا به حالت عادی خود بازگردد.

  13. سلام .حساب من حدودا چند سال ازش استفاده نکرده بودم چون دسترسی به شماره نداشتم اما ایمیلم همون ایمیل که سالها ازش استفاده یه مدت خواستم ورود نشد .اما الان دسترسی به شماره پیدا کردم تمام نکات شما گفتین انجام دادم .حتی بازیابی تغییر رمز عبور اما وقتی نام کاربری رمز ورود میزنم وارد پیچ نمیشه می‌ره یه صفحه دیه که یه کد دیه میاد وارد میکنم باز یه صفحه باز میشه که میگه برای ورود به حسابتان تاید بشه حساب مال شماست باید درخواست کمک کنید .حتی همون گزینه عکس شخصی تو پیچ گرفتن سلفی فرستادم تاید شد برام ایمیل رمز عبور اومد اما باز همون صفحه درخواست کمک باز میشه ممنون میشم راهنمایی

    1. سلام میتونید با پشتیبانی اینستاگرام تماس بگیرید و شرایط خودتون رو به اونا توضیح بدید.

  14. سلام، ببخشید من با شماره تلفن فقط میتونم بازیابی کنم، میزنم، و میگه کدی فرستادیم، ولی هیچ‌لینکی‌یا کدی نمیاد، لطفا راهنمایی دیگه ای کنید ممنون میشم،

    1. این کارها را میتوانید انجام بدید:
      مطمئن شوید که پیامک را برای اینستاگرام از تلفن خود فعال کرده اید. اطمینان حاصل کنید که شماره تماس در حساب اینستاگرام شما دقیق است. بررسی کنید که اینترنت و اتصالات تلفن همراه شما به درستی کار می کنند. دوباره بررسی کنید که تلفن شما می تواند پیام های متنی را دریافت کند. حالت مزاحم نشوید را در دستگاه خود غیرفعال کنید. از وب سایت یا برنامه اینستاگرام دیدن کنید تا مطمئن شوید که خراب نیست با مرورگر وب وارد اینستاگرام شوید و کد پیامکی جدید درخواست کنید.
      اسپم باکس خود را نیز چک کنید
      همچنین اگر این روش ها کار نکردند میتوانید با پشتیبانی اینستاگرام تماس برقرار کنید.

  15. سلام منچطور میتونم پیجی ک فراموش کردم و پاک کردم رو بازیابی کنم و دیلیت اکانت بزنم (اصن میخام ببینم چن تا ایدی یا پیج قبلی دارم چطور باید بفهمم و چطور میتونم بازیابی و دیلیت اکانت بزنم

    1. سلام شما میتونید با استفاده از ایمیل و آیدی اکانت خودتون، اون اکانت را به دست بیارید. همچنین میتونید از پشتیبانی اینستاگرام کمک بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا